Returul produselor

Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță : „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului (fără taxele de livrare și taxele de ramburs, dacă este cazul) se va face conform legislație, in termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului care a făcut obiectul vânzării.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu opțiunea de „Deschidere colet la livrare” pentru a permite furnizorului sa verifice conținutul si aspectul fizic al produsului returnat.

In cazul in care produsele returnate nu beneficiază de aceasta opțiune, ne rezervam dreptul de a refuza recepția acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate răspunderea expeditorului.

Furnizorul verifica aspectul fizic si funcțional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achiziției si va informa clientul cu privire la starea acestora.

Pentru returul efectiv trebuie respectați următorii pași:

Produsul trebuie sa ajungă la noi, la fel cum a fost expediat inițial (conform pozelor trimise la achiziție si acceptate de dvs) si nu in ultimul rând, ambalat corespunzător.

Produsul trebuie sa fie returnat in condiții de siguranța, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si / sau transport.

Înainte de a se realiza returul, înainte de a fi predat firmei de curierat cu care expediați produsul, din motive de precauție, pentru siguranța tuturor parților implicate, va rugam sa realizați poze care sa ateste data si ora realizării (plecării) sau filmuleț video cu produsul neambalat si ambalat. Ca sa se vadă modul cum l-ați trimis.

Daca suferă deprecieri de ordin estetic cauzate de ambalare necorespunzătoare, daunele constatate se scad din suma achitata de dvs

După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru,vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă procesarea acestuia. Dacă returnați vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată inițial de dumneavoastră. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare prin Formularul de Retur.

Atenție! Articolele care nu se pot returna sunt următoarele:

  • Lenjerie intimă;
  • Scutecele (dacă acestea au fost desfăcute);
  • Șervețelele umede (dacă acestea au fost desfăcute);
  • Suzetele (dacă acestea au fost desfăcute);
  • Olițele (dacă acestea au fost scoase din ambalaj și folosite);
  • Cremele, loțiunile (dacă acestea au fost desfăcute)
  • Orice articol care prezintă urme de uzură, murdărie, lovire sau care nu are în componența sa toate articolele inițiale.

Atenție! Nu primim colete returnate cu plata ramburs la noi. Primim doar colete retur ale căror plată de transport a fost efectuată la expeditor (client).

Notă: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.